اجاره خودرو و اجاره ماشین بدون راننده در تهران 09121010200

اجاره خودرو و اجاره ماشین در تهران بدون راننده Rental car تلفن:09121010200

اجاره خودرو و اجاره ماشین بدون راننده در تهران 09121010200

اجاره خودرو و اجاره ماشین در تهران بدون راننده Rental car تلفن:09121010200

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین کمیل


اجاره خودرو کمیل

اجاره دهنده و خودروهای روز دنیا ، با بیش از ۱۰ سال سابقه کار، این شرکت با دارا بودن ناوگان خودرویی مشتمل بر ۷۶ خودرو اعم از داخلی و خارجی خوشنام ترین اجاره ماشین در کشور می باشد .گذشت سالیان طولانی در صنعت اجاره خودرو بدون راننده و نمود کلی حرفه اجاره خودرو ، مجموعه اجاره ماشین کمیل با بهره برداری و با استفاده از تجربیات شرکت های بزرگ و قدیمی بین المللی اجاره ماشین بدون راننده خصوصا شرکت های آمریکایی و اروپایی فعال در زمینه اجاره اتومبیل بدون راننده و با مطالعات دقیق و تدوین نقشه راه برای ارایه بهترین خدمات با بهترین و بالاترین کیفیت نسبت به سایر فعالین در عرصه اجاره ماشین بدون راننده پا به عرصه صنعت اجاره خودرو در ایران گذاشت.

اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو
اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو
اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو
اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو
اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو
اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو
اجاره خودرو کمیل - اجاره ماشین - کرایه ماشین - اجاره خودرو

نحوه اجاره خودرو در ایران چگونه است

اجاره خودرو در ایران به تازگی بسیار رونق پیدا کرده است و بعضی از افراد جامعه بنا به دلایل بسیار متعددی کرایه ماشین را به خرید ماشین ترجیح می دهند،در ادامه دلایل اجاره ماشین را به شرح ذیر عنوان خواهیم کرد:

۱- افت قیمت خودرو بعد از خرید و مستهلک شدن آن به مرور زمان
۲-پرداخت مالیات های سنگین در واردات خودرو و قیمت های بسیار بالای آن
۳- خسارات احتمالی در تصادفات و افت شدید خودرو بعد از تصادف
۴- خلاص شدن از شر هزینه های مصرفی خودرو
۶- تنوع خودرو ها و تعویض خودرو در زمان اجاره
۷-مسافرت های خود را با اجاره خودرو تجربه کنید
۸- به استقبال مهمانان خارجی خود با یک خودرو لوکس بروید
۹- با اجاره ماشین عروس یک شب به یاد ماندنی را تجربه کنید
۱۰- حضورتان در بیزینس و قرار داد های تجاری با خودرو لوکس باعث عقد قرار دادهای عالی خواهد شد

اجاره ماشین ارزان تهران

اجاره ماشین یا همان رنت خودرو این روزها در ایران رونق بسیار زیادی پیدا کرده ، دیگر کسی به فکر خرید ماشین نیست و کرایه ماشین راه منطقی تری است چرا که خرید خودرو هزینه های زیادی را در بر میگیرد و همچنین افت قیمت بسیار زیاد خودرو در ایران باعث شده تا مردم به اجاره خودرو روی بیاورند.

حتما شما هم در موقعیتی قرار گرفته اید تا نیاز به یک خودرو داشته باشید و شاید این نیاز برای هر شخص متفاوت باشد. یک سفیر نیاز به خودرو تشریفاتی دارد یا شاید عروس و دامادی می خواهند شب به یاد ماندنی را تجربه کنند، افراد زیادی هم هستند که عاشق خودرو های لوکس و خاص اند،اینکه شما از کدام دسته افراد هستید فرقی نمی کند اما اجاره کردن از مالک یا واسط خیلی متفاوت است.

اجاره خودرو تهران به چند روش است؟!

اجاره خودرو بدون راننده

  1. با این روش شما میتوانید به آسانی ماشین مورد علاقه انتخاب کرده و اجاره کنید و خودتان رانندگی کنید.در این روش شما باید برای اجاره ماشین مدارک مورد نیاز اجاره خودرو قرار دهید.

اجاره خودرو با راننده

  1. با این روش شما میتوانید با یک راننده به تمام قرار های کاری و یا گشت گذر در تهران را انجام دهید.در این روش شما لازم به گذاشتن وعدیه یا دپوزیت را ندارید.
اجاره ماشین فرودگاه

با استفاده از اجاره ماشین فرودگاه در یکی از مکان در محل ترمینال فرودگاه امام یا مهرآباد ، امکان صرفه جویی در هزینه سفر خود را به شما کمک می کند. شما می توانید نرخ اجاره خودرو فرودگاه را با تماس یا رزرو آنلاین وب سایت دریافت کنید، شما می توانید روند کرایه ماشین فرودگاه را از مشاوره بگیرید که این کار باعت سرعت و صرفه جویی زمان خودتان می شود.

اجاره ماشین فرودگاه چه ویژگی های دارد

می توانید در هر فرودگاه ایران به راحتی ماشین مورد علاقتون را دریافت کنید.
شاید یه قرار کاری مهمی دارید که به یک خودرو لوکس نیاز دارید.
آیا میخواهید در فرودگاه همسرتان را با یک خودرو لوکس سوپرایز کنید.
آیا مکانی که میخواهید بروید به آن آشنایی لازم را ندارید.
کرایه ماشین فرودگاه در سراسر ایران
اجاره خودرو طباطبایی این امکان را فراهم کرده است شما میتوانید به راحتی در کل فرودگاه های ایران با رزرو تلفنی یا رزرو آنلاین سایت خودرو مورد علاقتون با اجاره خودرو با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده انتخاب کرده و در محل فرودگاهی خودتان تحویل بگیرید.

آیا میخواهید همسرتان را سوپرایز کنید؟

اجاره خودرو کمیل اهداف زیادی برای رضایت مشتریان خود دارا است . در این راستا شما میتوانید با یک اجاره خودرو لوکس در فرودگاه با یک دسته گل همسرتان را شگفت زده کنید.

آیا به شهری میخواهید سفر کنید اما به آن آشنا نیستید؟
یکی ار ویژگی مهم اجاره خودرو طباطبایی اجاره ماشین با راننده است . که شما میتوانید با راننده با تجربه به آن شهر مکان های دیدنی و مهم آن را رفته و از سفر خود لذت برید.

list_alt



چگونه خودرو اجاره کنیم!؟

چند وقتی است که بازار «رنت کاری» ها بسیار داغ است. «رنت» واژه ای انگلیسی به معنی اجاره کردن و رنت کاری اصطلاحی است که به افرادی اطلاق می شود که خودرو اجاره می دهند!

شاید قصد رفتن به یک جلسه مهم ، قرار مهم ، سفر درون شهری کوتاه‌مدت و یا یک مسافرت بیرون شهری بلندمدت داشته باشید. برای این کار شما می‌توانید یک خودروی راحت، مدرن و با امنیت بالا را اجاره کنید.

شرکت‌های اجاره خودرو در سرتاسر دنیا خودروهای خود را نه به صورت نقد بلکه با شرایط خاص از کمپانی‌ها خریداری می‌کنند. البته بعضی شرکت‌ها هم با کمپانی‌های تولید خودرو فعالیت مشترک داشته و به نوعی شریک محسوب می‌شوند. به این معنی که خودروسازان خودروهای خود را در اختیار چنین مجموعه‌هایی قرار می‌دهند و این شرکت‌ها با اجاره آنها و سودی که به دست می‌آورند، هم خودروسازان و هم خود را ذینفع می‌کنند. نوعی دیگر هم وجود دارد که افراد عادی خودروهای خود را در اختیار این شرکت‌ها می‌گذارند و با دریافت مبلغی به عنوان اجاره با شرکت‌های اجاره خودرو شریک می‌شوند.

لیست خودروهایی که این افراد اجاره می دهند از اجاره پراید و اجاره پژو تا امپراتورهای آلمانی یعنی اجاره بنز و اجاره بی ام دبلیو و اجاره پورشه و در نهایت اجاره فراری و اجاره لامبورگینی ایتالیایی را شامل می شود. خودروهای در دسترس این افراد، مزین به انواع پلاک های ملی، گذر موقت و مناطق آزاد هستند. افرادی که مشغول اجاره خودرو هستند با یکدیگر تیمی را تشکیل می دهند که در صورت نداشتن اتومبیلی که مشتری شان می خواهد، آن را از هم اجاره می کنند.

چه کسانی چه ماشین هایی اجاره میکنن ؟؟

پرطرفدارترین ماشین های لوکس اجاره خودرو در تهران، آنهایی هستند که اصلا امکان پلاک شدن در داخل را ندارند! اجاره لامبورگینی و اجاره پورشه، هر چند ماشین های بسیار لوکسی هستند اما به هر حال کسانی هستند که پولش را داشته باشند تا از کشور مبدأ آنها را وارد کنند و برای شان پلاک ایرانی بگیرند.

به عبارت دیگر ماشین های آمریکایی (ساخت کمپانی های اجاره فورد، اجاره شورلت، اجاره اینفینیتی و اجاره جنرال موتورز) که در ایران پلاک نمی شوند، خاص تر و توی چشم تر هستند. اجاره کادیلاک از جنرال موتورز، اجاره موستانگ از فورد و اجاره کامارو و اجاره کوروت از شورولت ماشین هایی هستند که تهرانی ها بیشتر برایشان سر و دست میشکنند.

این جور ماشین ها را معمولا یک شب برای عروسی می گیرند اما ماشین های شاسی بلند به خصوص اجاره هامر را چند روزه و برای سفر و به خصوص اسکی کرایه می کنند. قیمت اجاره این ماشین ها متفاوت است و برخی از آنها تا سقف یک میلیون تومان هم می رود.

افرادی که اجاره ماشین می کنند اقشار متفاوتی هستند و همچنین انگیزه های متفاوتی هم دارند. این افراد گاهی دامادهایی هستند که برای مراسم عروسی شان ماشین اجاره می کنند، گاهی دیگر نیز خواننده ها و یا کارگردانانی هستند که برای تهیه کلیپ ها و فیلم هایشان اتومبیلی را اجاره می کنند و برخی دیگر هستند که برای گشت و گذار و مسافرت یا رفتن به یک جلسه مهم و … ماشین اجاره می کنند که اصطلاحا به آن اجاره دربستی می گویند.

نحوه اجاره خودرو
اجاره خودرو همیشه به دو صورت انجام می‌گیرد؛

کوتاه‌مدت: اجاره خودرو به صورت کوتاه‌مدت همان اجاره روزانه است که مدت آن یک یا چند روز و گاهی حتی چند ساعت است. اگر مدت زمان اجاره کمتر از ۱۰ ساعت باشد کرایه همان ۱۰ ساعت پرداخت می‌شود.

بلندمدت: اجاره خودرو به صورت بلندمدت هم به اجاره‌ای گفته می‌شود که مدت زمان آن از ۲۸ روز بیشتر و از ۳۶۰ روز کمتر باشد. این نوع اجاره شامل مزایایی همچون: پوشش بیمه بر حسب نیاز اجاره‌کننده، حق تعویض خودرو در صورت نارضایتی مصرف‌کننده و یا خرابی خودرو، اجاره تمامی خودروهای موجود در موسسه اجاره خودرو، ارایه خدمات تعمیر و نگهداری در طول مدت اجاره خودرو و ارایه مجوز طرح ترافیک، می‌شود.

شرایط اجاره خودرو

اجاره ماشین دارای شرایط و ضوابطی است. فرد اجاره‌کننده باید مدارکی از جمله کارت ملی، مدارک محل اشتغال، مدارک محل سکونت، دو فقره چک (یکی برای ضمانت به مبلغ خودرو اجاره شده و دیگری برای جرایم. اگر خودرو با راننده اجاره شود نیازی به چک نیست) را ارایه کند و حتما گواهینامه رانندگی داشته باشد.

اجاره خودرو تشریفات

برای ملاقات های کاری خود با شرکت های داخلی و خارجی و مراسم های کاری میتوانید یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید. این خودرو ها شامل اجاره خودرو بنز و اجاره بی ام و اجاری خودرو اپتیما و اجاره ماشین بنز و اجاره ماشین کیا می باشد. این خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است

اجاره خودرو ارزان قیمت
اگر برای رفت و آمد در داخل شهر تهران و یا در شهر البرز (کرج) نیازمند یک اجاره ماشین می باشید و استفاده از وسایل نقلیه برای شما مرقوم به صرفه نیست شما می توانید با اجاره ماشین پژو پارس و یا اجاره پژو ۲۰۶ و اجاره خودرو پراید و اجاره پژو ۴۰۵ یا انواع اجاره ماشین ایرانی و اجاره ماشین چینی اتوماتیک نیاز خود را بر طرف سازید

اجاره خودرو های لوکس
ماشین های اسپرت که این خودرو ها معمولا کروک ، کوپه و دو درب می باشند و شامل اجاره ماشین بی ام و ماشین بی ام و و اجاره ماشین بنز را شامل می شود. و اجاره هیوندای ولستر می باشد

اجاره ماشین عروس
شما برای اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین عروس و برای مراسم عروسی و لیست ماشین های اجاره ای این شرکت با ما تماس بگیرید. ماشین عروس ایرانی و اجاره اتومبیل عروس خارجی با توجه به بودجه و نیاز شما به صورت ساعتی و روزانه ماشین های اجاره داده می شوند.

اجاره ماشین فرودگاه
اگر شما قصد اجاره ماشین از فرودگاه های بین الملی ایران (فرودگاه امام خمینی) را دارید بهتر است هزینه ای بابت بیمه اضافه ماشین پرداخت نکنید زیرا ماشین های اجاره ای در ایران دارای بیمه بدنه می باشد و در صورت خسارت وارد شده به ماشین از طرف شما ، بیمه بدنه به صورت کامل هزینه ها را پرداخت می نمایید. در هنگام اجاره ماشین دریافت بیمه اضافه از سوی شرکت های اجاره ماشین مستقر در فرودگاه فقط هزینه اضافی را برای شما به همراه دارد و نیازی به در یافت بیمه اضافه از شرکت اجاره اتومبیل ندارید و همچنین شرکت این اطمینان را به شما می دهد تمامی ماشین های تحت پوشش این شرکت دارای بیمه نامه های شخص ثالت و بیمه بدنه کامل (بیمه ایران) می باشد که دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با خسارات به وجود امده نمی باشد

قیمت اجاره خودرو تهران

نرخ اجاره ماشین بسته به شرکت و سال تولید خودرو و مدت زمان در خواستی شما متفاوت است بنابراین با نگاهی به لیست قیمت های شرکت می توانید اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید همچنین با مقایسه شرکت های اجاره اتومبیل در تهران و اجاره اتومبیل در شهرستان و لیست قیمت اجاره ماشین های بدون راننده در داخل فرودگاه های بین المللی ایران به تفاوت شدید قیمت ها پی خواهید برد.


اجاره خودرو بدون مدارک

آیا شما به دنبال این هستید که یک خودرو اجاره کنید بدون ارائه مدرک ضمانتی یا ودیعه ؟ به منظور این مسئله بنا به در خواست بعضی از بازدید کنندگان تصمیم بر آن گرفتیم تا توضیحی در باره اجاره خودرو بدون مدرک بدهیم،خیالتان را راحت کنیم هیچ شرکتی بدون ارائه مدرک هیچ خودرویی را به شما اجاره نمی دهند اگر اینکار را هم بکنند یک اشتباه بزرگ را انجام داده اند.
اجاره خودرو کمیل همیشه به وعده های خود عمل کرده است و همیشه حق را با مشتری پنداشته اما این را هم در نظر داشته باشید که ما طبق یک سری شرایط و ظوابط مجبور به دریافت اطلاعات و مدارک از مشتری هستیم و هیچ وقت نمیتوانیم بدون مدارک و ودیعه به شما خودرو اجاره دهیم، چرا که اگر در بین همه مشتریان خوب و معتمد گرفتار یک شخص ناوارد نا آگاه یا مشتری بد قرار بگیریم دیگر واویلاست.
هیچ شرکتی در ایران اجاره خودرو بدون مدرک و ودیعه ندارد و اکثرا نیاز به ودیعه نقدی دارند،اما موسسه کرایه ماشین کمیل این امکان را برای شما فراهم کرده که اگر ودیعه نقدی نمیدهید خودرو خودتان را به امانت بگذاریذ یا یک سند ملکی

اجاره ماشین بدون چک

شرایط اجاره خودرو و اینکه اجاره ماشین بدون چک یا ( اجاره ماشین بدون سفته ) ، اجاره ماشین بدون سند ، اجاره خودرو بدون ودیعه و چگونه انجام میشود برای کاربرانی که از اجاره خودرو استفاده میکنند را عنوان کنیم.

اجاره خودرو کمیل برای راحتی کاربران خود چند راه حلی برای کرایه ماشین قرار داده است .شما میتوانید برای اجاره ماشین مورد علاقه خودتان از چند روزش زیر استفاده نمایید :

اجاره ماشین بدون چک و بدون سفته : در این نوع روش شما میتوانید سند ملکی یا ودیعه قرار بدهید.
اجاره ماشین بدون سند : در این نوع روش شما میتوانید سند خانه ،باغ ،مغازه و سند های که ارزش ضمانت را داشته باشن قرار دهید.
اجاره خودرو بدون ودیعه : در این نوع روش شما میتوانید خودرو ، طلا ، پول رایج بازار ، و کالا های مه ارزش ضمانت را داشته باشد را قرار دهید.

اجاره ماشین عروس در تهران و کرج

اجاره ماشین عروس با بهترین خودروها و مجرب ترین رانندگان توسط وب سایت اجاره ماشین عروس در تهران (Wedding Rent Car) ارائه می شود. از جمله مزیت های خدمات اجاره ماشین عروس ارزان این وب سایت، عدم نیاز به ارائه چک، سفته و یا هرگونه مدارک ضمانتی دیگر بوده، تا شما کاربران عزیز بتوانید در به یاد ماندنی ترین شب زندگی خود، از خدمات اجاره ماشین عروس در کرج این مجموعه، براحتی بهره مند شوید. البته شما می توانید این خدمات را بدون راننده نیز استفاده کنید. مجموعه اجاره ماشین عروس کلاسیک Wedding Rent Car، ضمن تبریک و تهنیت و آرزوی خوشبختی برای کلیه زوج های جوان سعی دارد بالاترین کیفیت خدمات را در ارائه و کرایه ماشین عروس به مشتریان خود اعمال دارد. خوشحال و خرسندیم که می توانیم در رویایی ترین شب زندگیتان شریک خوشحالی شما باشیم.

اجاره ماشین عروس با گل آرایی

مجموعه اجاره ماشین عروس Wedding Rent Car همواره سعی داشته با ارائه بالاترین کیفیت در خدمات، بهمراه تنوع در ماشین های قابل رزرو و اجاره، رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب نماید. از جمله انواع ماشین های قابل اجاره در این وب سایت می توان به ماشین های اجاره کروک، اجاره شاسی بلند، اجاره اسپرت و اجاره کلاسیک اشاره داشت. علاوه بر تنوع در ماشین های عروس قابل رزرو، امکان سفارش گل آرایی به مجموعه اجاره ماشین عروس نیز جهت راحتی و رضایت کاربران گرامی وجود داشته و شما می توانید در صورت نیاز و درخواست، از میان نمونه گل آرایی های انجام شده برویماشین عروس، نمونه مورد نظر خود را انتخاب، و جهت اجرا برویماشین عروس رزرو شده، به مسئولین وب سایت اعلام نمایید. مفتخر خواهیم بود تنها بخش کوچکی از لحظات شاد زندگی شما را برایتان رقم زنیم.

کرایه ماشین عروس کلاسیک

اجاره ماشین عروس کلاسیک با ظرافتی بی‌انتها و لوکس که در عروسی شما حاضر باشد، مجلس‌تان را خاص‌تر خواهد کرد.روز عروسی شما باید خاص باشد و حاضر شدن با یک ماشین کلاسیک و متفاوت، این روز را در ذهن شما و همه مهمانان تان ماندگار می‌کند. پیدا کردن ماشین عروس مناسب برای مراسم عروسی به اندازه انتخاب سالن، غذا و … اهمیت دارد.تشریفات خودرو طباطبایی یکی از باسابقه‌ترین مراکز گل آرایی مجالس و کرایه ماشین عروس است که با کادری کاملا با تجربه و حرفه‌ای در خدمت شماست. در تشریفات خودرو کمیل انواع ماشین‌های کلاسیک و مدل‌های قدیمی وجود دارد که با گل آرایی خاص مناسب مراسم عروسی زوج‌های جوان است.برای این که مراسم شما بی‌نقص و فوق‌العاده باشد، گل فروشی ملودی بهترین خدمات را به شما ارئه می‌دهد.

برچسبها

اجاره آئودی اجاره اتومبیل اجاره اتومبیل آئودی اجاره خودرو اجاره خودرو ارزان اجاره خودرو بدون راننده اجاره خودرو تهران اجاره خودرو در تهران اجاره ماشین اجاره ماشین ارزان اجاره ماشین تهران اجاره ماشین در تهران اجاره ماشین عروس رنت آئودی رنت اتومبیل آئودی رنت خودرو با راننده در تهران رنت خودرو بدون راننده در تهران رنت خودرو در تهران رنت ماشین در تهران قیمت اجاره آئودی قیمت اجاره اتومبیل آئودی قیمت اجاره خودرو آئودی قیمت اجاره خودرو بدون راننده قیمت اجاره خودرو بدون راننده در کرج قیمت رنت آئودی قیمت رنت اتومبیل آئودی قیمت رنت خودرو آئودی قیمت کرایه آئودی قیمت کرایه اتومبیل آئودی قیمت کرایه خودرو آئودی نرخ اجاره آئودی نرخ اجاره اتومبیل آئودی نرخ اجاره خودرو آئودی نرخ رنت آئودی نرخ رنت اتومبیل آئودی نرخ رنت خودرو آئودی نرخ رنت خودرو بدون راننده در تهران نرخ کرایه آئودی نرخ کرایه اتومبیل آئودی نرخ کرایه خودرو آئودی نرخ کرایه خودرو بدون راننده در کرج کرایه آئودی کرایه اتومبیل کرایه اتومبیل آئودی کرایه ماشین
برای مشاهده تمام لیست اجاره ماشین کلیک کنید

  • ۹۷/۰۱/۱۵
  • شهاب طباطبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی