اجاره خودرو و اجاره ماشین بدون راننده در تهران 09121010200

اجاره خودرو و اجاره ماشین در تهران بدون راننده Rental car تلفن:09121010200

اجاره خودرو و اجاره ماشین بدون راننده در تهران 09121010200

اجاره خودرو و اجاره ماشین در تهران بدون راننده Rental car تلفن:09121010200

  • ۱
  • ۰
چرا ماشین اجاره کنیم؟

افراد مختلف با اهداف مختلفی اقدام به اجاره خودرو می کنند.

عده ای برای تست سواری انواع خودرو های لوکسی که توانایی خرید آن ها را ندارند اقدام به کرایه اتومبیل می کنند که هدف این قشر از مشتریان صرفا موضوع تفریح و علاقه مندی آن هاست.

عده ای دیگر به منظور اهداف بیزینسی اقدام به کرایه اتومبیل می کنند و بدلیل این که لازم نمیبینن هزینه گزافی را برای خرید یک خودرو بپردازند، خودروی مورد نظر را در مواقع لازم اجاره کرده و سرمایه خود را در کسب و کارشان به کار می بندند.

کاربرد دیگری که برای اجاره خودرو میان اقوام مختلف وجود دارد اجاره ماشین برای مسافرتت است. عده ای برای مسافرت های تفریحی یا کاری اقدام به اجاره یک اتومبیل نسبت به کاربری سفر خود می کنند. بخصوص در زمان تعطیلات که شمار مسافرت ها بشتر از ایام دیگر سال می شود به تعداد این دسته مشتریان کرایه اتومبیل اضافه می شود.

یکی از کاربرد های اولیه اجاره ماشین که سابقه طولانی تری نسبت به انواع دیگر دارد اجاره ماشین عروس است که به علت جنبه های تشریفاتی شب عروسی بسیار مورد توجه بازار هدف شغل ااره خودرو قرار گرفته است.

این دسته از مواردی که به عنوان کاربرد های اجاره خودرو به شما عزیزان معرفی گردید همه مربوط به بخش اجاره بدون راننده هستند. علاوه بر آن قسمت عمده ای از سرویس های کرایه اتومبیل هم مربوط به خدمات اجاره با راننده است که هم برای ترانسفر های تشریفاتی و فرودگاهی از آن بهره گرفته می شود هم ماشین عروس که البته شرایط آن نسبت به اجاره ماشین بدون راننده بسیار راحت تر است.

اجاره خودرو بدون ودیعه

اجاره خودرو شهاب برای آسایش و رفاه اجاره گیرندگان شراط فوق العاده ای را برای مردم ایجاد کرده است از جمله از اجاره خودرو بدون ودیعه ، اجاره ماشین بدون چک ، کرایه ماشین بدون سند و غیره دارا هست.

اهداف کرایه ماشین شهاب

اهداف اجاره ماشین شهاب فقط فقط جلب رضایت مشتریان است. که دراین گام هرگونه شراط کرایه ماشین را برای اجاره گیرنده آسان ساخته است . این شرکت با بیش از ۶۰ دستگاه خودرو اجاره های در این گذر است که تونع اجاره خودرو را برای مشتریان خود داشته باشد.

اجاره خودرو بدون ودیعه به چند روش است ؟

  1. اجاره ماشین بدون چک : در این روش شما میتوانید با دادن ودیعه یا سفته ، سند و کالاهای قیمتی خودتان آن را اجاره کنید.
  2. کرایه ماشین بدون سفته : در این روش شما میتوانید با دادن ودیعه یا چک ، سند و کالاهای قیمتی خودتان آن را اجاره کنید.
  3. اجاره خودرو بدون سند : در این روش شما میتوانید با دادن ودیعه یا چک ، سفته و کالاهای قیمتی خودتان آن را اجاره کنید.
  4. اجاره خودرو بدون ودیعه : در این روش شما میتوانید با دادن چک ، سفته و کالاهای قیمتی خودتان آن را اجاره کنید.

اجاره اتومبیل بدون چک و سند

مورد شرایط اجاره خودرو و اینکه اجاره ماشین بدون چک و سند چگونه انجام میشود برای عزیزانی که از اجاره خودرو استفاده میکنند مطالبی را عنوان کنیم.

اجاره ماشین و اجاره اتومبیل در تهران توانسته در این اواخر رضایتمندی بیشتری از مشتریان خود بگیرد و این امر به دلیل تلاش چند ساله کمپانی های اجاره خودرو در این زمینه است.

با اینکه هنوز هم هستند عزیزانی که نسبت به اجاره خودرو و رنت ماشین مقاومت نشان میدهند، ولی هستند کسانی که برای رفع نیاز خود در شرایط های مختلف از این خدمات نهایت استفاده را میکنند.

با اجاره خودرو تهران و اجاره ماشین تهران شما عزیزان میتوانید به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید.

اگر خودروی شما به تعمیر نیاز دارد و یا اینکه خودروی شخصی هنوز ندارید شما میتوانید برای سفر های خود از اجاره ماشین استفاده کنید. با اجاره خودرو بدون راننده شما عزیزان میتوانید برای هر مدتی که خواستید خودرو را تحت اختیار داشته باشید و یا اگر نزدیک جشن عروسی شما است و ماشین تان دچار مشکل شده میتوانید از اجاره ماشین عروس استفاده کنید، کاری که امروزه بیشتر زوج های جوان برای جشن خود انجام میدهند.

شرایط اجاره خودرو در کمپانی های مختلف متفاوت است و شما میتوانید برای آگاهی از این شرایط به سایت های معتبر در زمینه اجاره خودرو بروید و از این شرایط مطلع گردید.

تاریخچه اجاره خودرو ایرانی

اولین اتومبیل اجاره ای سواری که وارد ایران گشت یک اتومبیل فورد بود که در اوایل قرن بیستم به دستور مظفرالدین شاه قاجار از کشور بلژیک خریداری شد. این اجاره اتومبیل که دود زیادی از آن خارج می شد به کالسکه دودی معروف بود.
در سال ۱۲۸۱ شمسی یا ۱۹۰۲ میلادی مظفرالدین شاه در اولین سفر خود به اروپا با اتومبیل آشنا شد و دو دستگاه از آن را خرید و با خود به ایران آورد. این خرید دقیقا در زمانی انجام شد که خزانه دولت ایران خالی بود و ملت ایران با شرایط بد اقتصادی روبه رو بودند. او در اولین نظر به اتومبیل ها به آنها دل بست و از محل چند صد هزار لیره استقراضی از بانک شاهنشاهی ایران که متعلق به انگلیسی ها بود دو دستگاه رنو خریداری کرد. رنگ این اتومبیل اجاره ای آبی آسمانی تیره و راننده آن یک مهندس به نام مسیو وارونه فرانسوی بود. مدیر کمپانی رنو خطاب به مظفرالدین شاه می گوید : ما حدود ۱۰۰ دستگاه اتومبیل برای صدور به ایران در نظر گرفته ایم، زیرا مسلم می دانیم به محض بازگشت اعلیحضرت به ایران، عده زیادی از شاهزادگان و بزرگان و سیاستمداران و رجال ایرانی خواهان خرید اتومبیل خواهند شد.
پس از مظفرالدین شاه فرزندش محمد علیشاه نیز از این خودرو استفاده می کرد تا اینکه روزی که در خیابان های تهران حرکت می کرد مورد سوء قصد واقع شد. پس از محمد علی شاه ، احمد شاه یکی دو خودرو برای خود خرید و گاهی اوقات سوار آنها می شد.
سلطنت رضا شاه با دوران تجدد و گسترش مظاهر غربی در زندگی ایرانیان مقارن بود. به همین دلیل در این دوران تا زمان اشغال کشور توسط متفقین (شهریور ۱۳۲۰) اتومبیل به شکل یک کالای لوکس و تجملی در بین اقشار پولدار، رجال، درباریان صاحب نفوذ، سفرا و نمایندگان خارجی در ایران، مالکان و تجار بزرگ رواج یافت، ولی تعداد آنها محدود بود . سپس به دنبال گسترش شهرنشینی میزان واردات اجاره ماشین از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی (۱۹۲۰میلادی) افزایش یافت.

کرایه ماشین تهران

مختصر توضیحی درباره کرایه ماشین تهران

کرایه ماشین تهران – شما میخواید یه سفر در تهران را داشته باشید یا یه سفر کاری به تهران را داشته باشید برای گشتن یا رفتن یه جلسات نیاز به یک خودرو مناسب دارید. شما میتوانید با اجاره خودرو تهران ماشین مورد علاقتون انتخاب کرده و به مکان های خاصی که مد نظرتون هست بروید.
اجاره ماشین در تهران آسان و ارزان است . و شما میتوانید به راحتی با تماس با مشاوران ما خودرو مورد علاقتون را انتخاب و رزرو کنید و یا با مراجعه به وب سایت اجاره خودرو شهاب به صورت آنلاین خودرو نیازمند خودتان را رزرو کنید.
کرایه ماشین شهاب با بیش از ۶۰ دستگاه خودرو ایرانی و خارجی شرایطی برای کاربران عزیز فراهم کرده است تا تنوع اجاره ماشین زیاد باشد. و همیچنین مدارک لازم برای اجاره کردن خودرو در تهران به چند روش ممکن ساز کرده است. خودرو های موجود کرایه ماشین شهاب از قبیل اجاره بی ام و ، اجاره مرسدس بنز ، اجاره پورشه ، اجاره هیوندای ، اجاره کیا ، اجاره پژو دارا هست.

لذت اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده :رانندگی در جاده های تهران واقعا لذت بخش است مخصوصا زمانی که خیابان ها خلوت هستند و نم بارانی از آسمان می بارد حتی تصورشم هم حال خوبی به ما دست می دهد البته این آرزو همه هست که سوار ماشین لوکس و شیک شوند امروز تصمیم دارم راهی را به شما معرفی کنم تا به این آرزو دست نیافتنی دست یابید حتما با خود می پرسید چطور ممکن است در ادامه شمارو با راهی که کمتر کسی از آن اطلاع دارد آشنا میکنم
حتما از قیمت های بالای ماشین های لوکس اطلاع دارین قیمت هایی که اگر تا اخر عمرهم کار کنیم نمی توانیم یکی از این خودرو های جذاب رو بخریم واز سوارشدن آن لذت ببریم اما خبر خوب این است که امکان اجاره ماشین هم فراهم شده است شرکت اجاره خودرو شهاب با بیش از چهار سال امکان اجاره خودرو بدون راننده ، اجاره ماشین بدون راننده و اجاره خودرو با راننده و همچنین اجاره خودرو لوکس و کرایه ماشین عروس واجاره ماشین تهران و اجاره خودرو کرج و اجاره ماشین بدون چک را فراهم ساخته است البته کمتر شرکت های اجاره خودرو های لوکس و گران قیمت خودرو بدون راننده اجاره می دهند و اکثرا با راننده ماشین اجاره می دهند

کرایه ماشین عروس در تهران

ماشین عروس یک خودرو تزئین شده‌است که داماد با آن عروس را به خانه مشترک می‌برد. این رسم یکی از رسوم جدید عروسی ایرانی است. در این انتقال اقوام زوجین نیز مشارکت داشته و با خودروهای خود و بوق زدن، ماشین عروس را همراهی می‌کنند.

در بسیاری از روستاهای ایران، هنوز عروس را بر مرکبی چهارپا مانند اسب و الاغ به خانه داماد می‌برند. امروزه در شهرها، استفاده از کالسکه و اسب و حتی بالگرد نیز به عنوان مرکب عروس رواج دارد.

بسیاری از زوج‌های جوان به داشتن ماشین عروس عجیب، قدیمی یا گران‌قیمت علاقه‌مند هستند. در مقابل برخی نیز به ماشین‌های معمولی بسنده می‌کنند. در هر حال، سوار شدن بر زیباترین مرکب خوشبختی آرزوی همه زوج‌ها است. بنابراین استفاده از ماشین‌های عادی اغلب راضی کننده نیست. با این حال، گاهی عروس و داماد ترجیح می‌دهند از خودروهای جالبی مانند مدل‌های قدیمی ژیان نیز استفاده کنند.در این میان برخی نیز به استفاده از تراکتور روی آورده‌اند. گاهی شرکت‌های خودرو ساز، خودروهای خود را برای ماشین عروس تزئین نموده و آن را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهند. در مواردی پلیس ایران با کاروان عروس برخورد و به علت ایجاد آلودگی صوتی آنان را دستگیر می‌کند.

لیست خودرهای برای ماشین عروس ما

اجاره مازراتی گرند توریسمو اس – اجاره بی ام و I8 – اجاره پورشه پانامرا ۴S – اجاره بنز S500 – اجاره بی ام و X6 – اجاره بی ام و ۴۲۸ (کروک) – اجاره بی ام و X4 – اجاره پورشه باکستر – اجاره ولوو XC90 – اجاره بنز E250 – اجاره بی ام و Z4 – اجاره بی ام و ۵۲۸ – اجاره بی ام و ۲۲۰ – اجاره بی ام و ۳۲۸ – اجاره بنز CLS – اجاره بنز C200 – اجاره لندکروز – اجاره پرادو نیو – اجاره اپتیما jf – اجاره توسان – اجاره سانتافه نیو (IX45) – اجاره اسپورتیج نیو (فول) – اجاره اپتما نیو – اجاره سوناتا نیو YF – اجاره النترا – اجاره پژو پرشیا – اجاره پژو ۲۰۶

برچسبها

EJAREH MASHIN EJAREH KHODRO EJARE KHODRO EJARE MASHIN RENT CAR IRAN RENT CAR TEHRAN اجاره اتومبیل اجاره خودرو اجاره خودرو ارزان اجاره خودرو بدون راننده در کرج اجاره خودرو تبریز اجاره خودرو تهران اجاره خودرو در تهران اجاره خودرو عروس اجاره ماشین اجاره ماشین ارزان اجاره ماشین تبریز اجاره ماشین تهران اجاره ماشین در تهران اجاره ماشین عروس رنت خودرو با راننده در تهران رنت خودرو بدون راننده در کرج رنت خودرو بدون سند رنت خودرو در تهران رنت خودرو لوکس رنت ماشین در تهران قیمت اجاره خودرو با راننده قیمت اجاره خودرو بدون راننده قیمت رنت خودرو با راننده در تهران قیمت رنت خودرو با راننده در کرج قیمت کرایه خودرو بدون راننده در تهران قیمت کرایه خودرو بدون راننده در کرج نرخ اجاره خودرو بدون راننده نرخ رنت خودرو با راننده نرخ رنت خودرو با راننده در تهران نرخ رنت خودرو بدون راننده در تهران نرخ رنت خودرو در کرج نرخ کرایه خودرو نرخ کرایه خودرو ارزان نرخ کرایه خودرو بدون راننده نرخ کرایه خودرو بدون راننده در تهران نرخ کرایه خودرو بدون ودیعه نرخ کرایه خودرو لوکس کرایه اتومبیل کرایه خودرو بدون ودیعه کرایه خودرو در کرج کرایه ماشین کرایه ماشین عروس
  • ۹۷/۰۱/۱۵
  • شهاب طباطبایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی